Vysoká návštevnosť webstránky, množstvo objednávok, predajov, či iných interakcií návštevníka s webstránkou je želaním azda každého prevádzkovateľa webu. Na to, aby vyhľadávač (Google, Seznam, Bing či iný) uprednostnil práve vašu webstránku, je nutné venovať pozornosť optimalizácii pre vyhľadávače.

“Veda”, ktorá sa zaoberá touto problematikou je najčastejšie označená skratkou SEO (z angl. Search Engine Optimization). SEO teda pomáha vyhľadávačom lepšie pochopiť, čo ponúkate. To znamená, že keď používateľ pri vyhľadávaní použije slovo, či frázu súvisiacu s vašou firmou, uveďme napríklad “ubytovanie v súkromí na liptove”, práve s lepšou SEO optimalizáciou vzrastajú šance, že sa zobrazí váš web.

Zobrazené výsledky sa skladajú z platenej reklamy a z odkazov neplatených, o ktorých sa vyhľadávač domnieva, že sú relevantné vzhľadom ku fráze zadanej do poľa pre vyhľadávanie.

Pozícia, na ktorej sa zobrazí váš web, je okrem iného ovplyvnená obsahom, ktorý sa na webstránke nachádza. Vyhľadávač taktiež zohľadňuje popularitu a vek webu, kľúčové slová v kóde, geografickú polohu, originalitu a hodnotu obsahu, zabezpečenie webu, jeho optimalizáciu pre rôzne zariadenia (počítače, mobily, tablety, TV, herné konzoly..) atď.

Vyhľadávanie sa používa jednoducho, no to čo sa deje v zákulisí vyhľadávania sa neustále mení a vyvíja. Ak chcete účinne propagovať svoje webové sídlo, zverte nám ho a my ustrážime to, čo si vyhľadávače najviac cenia, nech sa práve váš web nestratí v nekonečnom mori internetu.